Logo

آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره تیتر ۱۲ از مرز ۱۰ هزار اثر گذشت.

دسته بندی : جشنواره تیتر
1399/10/20
به گزارش دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی تا کنون بیش از 10700 اثر و نشریه از طریق سامانه جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است.
پایگاه خبری جشنواره تیتر

به گزارش دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی تا کنون بیش از 10700 اثر و نشریه از طریق سامانه جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است.

محمد صادق میرعلی مسئول دبیرخانه جشنواره اشاره کرد با توجه به نزدیک شدن به پایان بازه دریافت آثار رفته رفته بر تعداد آثار ارسالی افزوده شده و انتظار می رود ارسال آثار در روز های آتی افزایش یابد.

وی افزود تاکنون تعداد 10704 اثر و نشریه در بخش های پنجگانه جشنواره ارسال شده که به ترتیب سهم هربخش عبارتند از:

نشریات برتر( 1439 نشریه)

آثار برتر(8288 اثر)

بخش ویژه (388 اثر)

فضای مجازی (560اثر و نشریه)

سرزمین مادری(29 اثر و نشریه)

از مجموع کل آثار دریافتی تا کنون 58 در صد مشارکت ازآن دانشگاه های تابعه ی وزارت بهداشت و 42 درصد مشارکت از آن دانشگاه های تابعه ی وزارت علوم بوده است. همچنین تا کنون تعداد 4035 نفر شرکت کننده در سامانه جشنواره ثبت نام نموده و 136 نفر از کارشناسان نشریات دانشگاه هابا ثبت نام در سامانه در حال بررسی آثار دانشگاه خود می باشند.

مسئول دبیرخانه با اشاره به شروع فرایند غربالگری آثار خواستار دقت در ارسال آثار با توجه به ضوابط دستورالعمل از سوی شرکت کنندگان شد.

دبیرخانه جشنواره فرایند غربالگری جشنواره تیتر 12 را همزمان با تایید آثار توسط کارشناسان دانشگاه ها آغاز کرده و درصدد است تا در کمترین فاصله از اتمام بازه دریافت آثار مرحله اول داوری را استارت بزند.

با توجه به اینکه ویرایش آثار نقص خورده صرفا تازمان اتمام بازه دریافت آثار ممکن خواهد بود خواهشمند است شرکت کنندگان محترم ارسال آثار خود را به روز های پایانی به تعویق نیندازند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000